Zapomnij o wszystkim i zanurz się w świecie rozrywki online - Ice Casino

Kalendarium

19-21.03.2024 · Logimat, Stuttgart

23-25.04.2024 · Warsaw Pack, Nadarzyn

21-24.05.2024 · Plastpol, Kielce

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

Misja: Pozytywne Piękno

Firma zdecydowała się na usunięcie słowa „normalny” z opakowań swoich produktów oraz działań marketingowych.

© Photogenica

Firma Unilever, będąca właścicielem takich marek jak Dove, Rexona, Love Beauty and Planet czy Tresemme zaprezentowała dziś nową strategię opakowaniową pod hasłem „Positive Beauty - Pozytywne Piękno”, której celem jest walka z dyskryminacją i wykluczeniem. Firma usunie słowo „normalny” z opakowań i reklam wszystkich swoich marek z segmentu pielęgnacji urody i środków higieny osobistej oraz nie będzie dokonywała cyfrowych przeróbek w reklamach.

Z badania przeprowadzonego przez Unilever wśród 10 tys. ankietowanych z 9 krajów wynika, że aż 7 na 10 osób negatywnie odbiera słowo „normalny” umieszczone na opakowaniach kosmetyków. Ponad połowa konsumentów uważa, że określenie to może powodować poczucie wykluczenia, a sześciu na dziesięciu ankietowanych jest zdania, że branża beauty kreuje tylko jeden kanon tego, kto lub co jest „normalne”.

W odpowiedzi firma proponuje nowe podejście. Pierwszym krokiem będzie usunięcie słowa „normalny” z opakowań produktów oraz reklam i materiałów marketingowych. Unilever nie będzie też cyfrowo przerabiał kształtu ludzkiego ciała: rozmiaru, proporcji czy koloru skóry. Jednocześnie firma planuje zwiększenie liczby materiałów przedstawiających ludzi z niedostatecznie reprezentowanych grup. Działania te realizowane będą przez marki takie jak: Dove, Lifebuoy, Axe czy Sunsilk.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Oferujemy najlepsze i najbardziej ekscytujące gry - Ice Casino

Komentarz miesiąca

Fakty i Liczby…

Na początku maja tego roku, po sześciu latach bezkrólewia, ponownie odbędą się targi interpack. W tym czasie Świat nie tylko zmienił się, ale jest już inny. Oprócz koronawirusa, konfliktów, wojen i środowiska, jeden temat jest bardzo aktualny: rosnąca populacja na tej planecie. Indie wyprzedziły już Chiny z ilością 1,4 miliarda obywateli. Oznacza to, że coraz więcej osób potrzebuje żywności, najlepiej w dobrych opakowaniach. Produkcja żywności stanowi tak samo gorący temat dyskusji jak i temat środowiska czy ruchu samochodowego.

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty