Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Koenig & Bauer wspiera drupę

Szerokie portfolio rozwiązań firmy będzie można zobaczyć na targach w hali numer 16.

W obliczu rezygnacji kilku dużych firm z targów drupa takich jak Heidleberg, Bobst czy Xerox postanowiliśmy zapytać Koenig & Bauer jaki jest stosunek firmy do tego tematu. Okazuje się Koenig & Bauer, potwierdza jak najbardziej swoją obecność na kwietniowych targach branży poligraficznej drupa, które z powodu pandemii zostały przeniesione na rok 2021. „Wciąż postrzegamy drupę jako ważny element w branży poligraficznej i uważamy, że naszym obowiązkiem jest jej wspieranie.”- mówi Claus Bolza-Schünemann, dyrektor generalny Koenig & Bauer i jednocześnie prezes drupy. „Mamy zaufanie do zachowania pełnego bezpieczeństwa i higieny na targach Messe Düsseldorf oraz do poczucia odpowiedzialności wszystkich odwiedzających.” – dodaje.
Chociaż targi nie będą takie same, jak przed pandemią, a Koenig & Bauer oferuje swoim klientom nowe formy komunikacji za pomocą formatów wirtualnych, to jednak przyznaje, że tego typu komunikacja może jedynie w ograniczonym stopniu przekazać możliwości szerokiego portfolio produktów. To właśnie targi przeznaczone są do zapewnienia gościom doświadczeń pełnych wrażeń.

„Dla Koenig & Bauer nie ma bardziej odpowiedniej platformy do prezentacji różnorodności produktów, od druku cyfrowego, offsetowego i fleksograficznego, po inteligentne rozwiązania w zakresie digitalizacji i usług dla międzynarodowej publiczności” - dodaje Christoph Müller, członek zarządu Koenig & Bauer.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty