Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Zwycięzcy Packaging Innovation Awards

 

Wyłoniono zwycięzców Packaging Innovation Awards. Diamentowa Nagroda przypadła firmie Dai Nippon Painting za DNP Functional Film Complex, butelkę z tworzywa sztucznego DNP, przyjazną dla środowiska. Ta alternatywa dla konwencjonalnych opakowań powstała z wykorzystania folii, która w połączeniu z PET stanowi barierę dla tlenu. Obecnie wiele butelek po napojach jest wytwarzanych ze szkła ze względu na jego właściwości barierowe i dawane poczucie luksusu, pomimo jego większej wagi i większego ryzyka pęknięcia. Butelka PET zachowuje wszystkie cechy, które kochają miłośnicy szklanych butelek - poczucie luksusu - jednocześnie tworząc produkt nadający się do recyklingu, lekki i praktycznie niezniszczalny. Konkurs organizowany jest przez Dow, wcześniej znany jako DuPont Awards. Każdego roku w skład jury wchodzą profesjonaliści z całego świata z różnych dziedzin, w tym z zakresu projektowania, inżynierii, handlu detalicznego, przetwórstwa i środowisk akademickich. W tym roku organizatorzy otrzymali rekordową liczbę zgłoszeń, sędziowie ocenili prawie 250 zgłoszeń z firm w ponad 30 krajach. Oprócz nagrody diamentowej sędziowie wybrali także ośmiu finalistów diamentowych, 10 laureatów złotej nagrody, 12 srebrnych laureatów i dwóch wyróżnionych.

 

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty