Zapomnij o wszystkim i zanurz się w świecie rozrywki online - Ice Casino

Kalendarium

19-20.06.2024 · PCI Days, Warszawa

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

09-10.10.2024 · Packaging Innovations, Kraków

04-07.11.2024 · All4Pack, Paryż

13-15.11.2024 · TAROPAK, Poznań

Przyszłość to recykling

Do tej pory opakowania firmy Heinz były wyposażone w elastyczny dozownik, którego głównym zadaniem było idealne porcjowanie produktu. Był on jednak bardzo trudny do przetworzenia w strumieniach recyklingu.

© Heinz

Firma Heinz wprowadza na rynek nakrętki nadające się do recyklingu, które będą używane do produkcji butelek z ketchupem i sosami. Nowe rozwiązanie opakowaniowe pozwoli użytkownikom na recykling całego opakowania, dzięki czemu nakrętki nie będą już trafiały na wysypiska śmieci. Nakrętka z monomateriału powstała po ośmiu latach badań. W tym czasie zainwestowano 1,2 milionów dolarów w znalezienie rozwiązania, które pozwoliłoby zastąpić popularne wyciskanych butelek z dozownikiem - w 2020 roku sprzedano ich na całym świecie ponad miliard sztuk. Firma stworzyła 45 różnych wzorów nakrętek, które zostały wyprodukowane przy użyciu drukarki 3D. Po stworzeniu prototypów producent przeprowadził testy, które pozwoliły sprawdzić, czy nowe rozwiązanie spełnia całkowicie wymagane standardy jakości. Pierwszymi produktami, które zostaną wyposażone w nowe nakrętki, będzie ketchup pomidorowy i sos BBQ. Później zostaną one rozpowszechnione na całym świecie, począwszy od Europy. Proces ten rozpocznie się w 2022 roku. Zmiana jest kolejnym krokiem w strategii firmy Heinz, która do 2025 roku będzie produkować jedynie opakowania nadające się do recyklingu, ponownego wykorzystania lub kompostowania.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Oferujemy najlepsze i najbardziej ekscytujące gry - Ice Casino

Komentarz miesiąca

Świat opakowań w Düsseldorfie...

Po ośmioletniej przerwie w organizacji drupy, już za kilka dni w Düsseldorfie odbędą się długo wyczekiwane targi. Ostatnie targi poligraficzne i papiernicze drupa (Messe für Druck und Papier) w 2016 roku bardzo intensywnie rozwinęły się w kierunku opakowań. W efekcie wszystkie opakowania trzeba wydrukować. Tendencja ta w tym roku jest kontynuowana, ponieważ branża poligraficzna i opakowaniowa uległa ogromnym zmianom. „Zwykły” druk...

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty