Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Pięciolecie w BSC

 

 

W 2014 roku, kiedy O-I, jeden z liderów produkcji opakowań szklanych, otworzył swoje Centrum Usług Biznesowych (BSC) w Poznaniu, pracowało w nim mniej niż pięćdziesiąt osób. Obecnie, po pięciu latach w BSC zatrudnionych jest ponad dwieście dwudziestu specjalistów zapewniających niezbędne wsparcie hutom O-I zlokalizowanym na całym świecie. Warto zauważyć, że zanim O-I BSC zostało oficjalnie otwarte w lipcu 2014 roku, grupa pracowników centrum przeszła trzymiesięczny proces szkoleniowy w europejskiej centrali O-I w Szwajcarii. Z kolei przełomem w rozwoju centrum był rok 2017, kiedy uruchomiono kolejnych sześć działów, a ponad sto nowych osób znalazło zatrudnienie. Centrum ma strategiczne znaczenie dla funkcjonowania całej firmy O-I. BSC zarządza scentralizowanymi usługami finansowo - administracyjnymi dla wszystkich hut O-I w Europie, a także świadczy usługi IT dla wszystkich lokalizacji O-I na świecie. Pracownicy porozumiewają się w dziewięciu językach. Specjaliści wykonują obowiązki związane m.in. z kontrolingiem, księgowością, zamówieniami czy wewnętrznym audytem. Wykwalifikowani specjaliści IT wspierają wszystkie huty szkła i biura O-I na świecie. Zespół dba także o sieci, serwery oraz sprzęt i oprogramowanie. Zespół EU Commercial Analytics, który ściśle współpracuje z europejskimi Liderami ds. Sprzedaży i Marketingu oraz globalną siecią analiz rynkowych, wspiera rozwój strategii handlowych i zapewnia zarządowi możliwość śledzenia realizacji celów biznesowych. Systematyczny wzrost zatrudnienia w firmie odzwierciedla dynamikę rynku pracy. Polska jest jednym z najszybciej rozwijających się rynków usług wsparcia biznesu. Według danych ABSL łączne zatrudnienie w sektorze w Polsce wynosi aktualnie trzysta siedem tysięcy pracowników. To wzrost o dziesięć procent w porównaniu do ubiegłego roku.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty