Liderzy zrównoważonego rozwoju

Portal edie.net to wiodące źródło informacji dla wszystkich firm nastawionych na zrównoważony rozwój.

Firma Avery Dennison otrzymała nagrodę Sustainability Leaders Award 2018 przyznawaną przez portal edie.net, za wybitne osiągnięcia w dziedzinie zrównoważonego rozwoju i ekologii. Wyróżnienia przyznawane są w 14 kategoriach powiązanych m.in. z zarządzaniem wodą, energią i odpadami.

 

Firma Avery Dennison została wyróżniona w kategorii Employee Engagement and Behavioural Change w corocznej kampanii Sustainable September angażującej pracowników w zrównoważony rozwój. Wśród finalistów znalazły się takie organizacje jak Hilton, Freedom Group, Landsec i UK Green Building Council, London Metropolitan University, Swansea University, University of London, Pukka Herbs, Do Nation, Unite Students i NUS oraz Virgin Atlantic Airways. Tegoroczny motyw przewodni kampanii „Together We Can” skupia się na wspieraniu zbiorowych działań w przeciwieństwie do pracy realizowanej w pojedynkę. Temat ten jest efektem naturalnego rozwoju od czasu realizowanej w 2016 roku idei „Change Begins With Me” promującej zrównoważony rozwój oparty na indywidualnym wkładzie każdego członka zespołu. Kampania okazała się sukcesem. Ponad 80 proc. pracowników zadeklarowało, że lepiej rozumie cele firmy w zakresie zrównoważonego rozwoju, z kolei 84 proc. stwierdziło że planuje podjąć proekologiczne działania w miejscu pracy, w domu lub w swojej społeczności.

Avery Dennison jako lider branży materiałowej i przemysłu wytwórczego w zakresie zrównoważonego rozwoju, koncentruje się na poprawie wpływu społecznego i środowiskowego własnych działań, a także na działaniach swoich dostawców i klientów. W 2015 roku firma ogłosiła osiem celów dotyczących zrównoważonego rozwoju, które zamierza osiągnąć do 2025 roku. Zostały one przedstawione w najnowszym raporcie zrównoważonego rozwoju, „All of Us, Every Day” zajmującym się rosnącym znaczeniem zaangażowania pracowników w przemiany w firmach. 

następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Opakowanie spontaniczne

Jeden z wydziałów strategii marketingowych uczelni wyższej, przeprowadził badania na temat roli opakowania w fazie zakupu produktu. Badanie to przeprowadzono na próbie 100 mężczyzn i kobiet (62 kobiety i 38 mężczyzn). Z grupy 62 kobiet 38 proc. kobiet było w wieku poniżej 30 lat, 48 proc. pomiędzy trzydziestym a sześćdziesiątym rokiem życia, natomiast 19 proc. powyżej sześćdziesiątego roku życia. 

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty