Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Sprzedaż z ECP

 

Program ECP został wprowadzony wychodząc naprzeciw zapotrzebowaniu na większą wydajność operacyjną i redukcję ilości odpadów w globalnych łańcuchach dostaw.

© SATO

Firma Sato wprowadziła na rynek nowy, ukierunkowany na klientów programu sprzedaży wybranych etykiet i taśm termotransferowych w odpowiedzi na zapotrzebowanie na zwiększoną wydajność operacyjną i zmniejszenie ilości odpadów w globalnych łańcuchach dostaw. European Consumables Program (ECP) został opracowany, aby zapewnić dodatkowe korzyści klientom, przede wszystkim usprawnienie procesów etykietowania, a tym samym ograniczenie kosztów i związanych z nimi przestojów.

Jak podkreśla producent, dzięki bliskiej współpracy z klientami kluczowych sektorów – w tym służby zdrowia, handlu detalicznego, produkcji, przemysłu spożywczego, gastronomii oraz transportu i logistyki - firma stworzyła zestaw materiałów eksploatacyjnych dla konkretnych procesów i zastosowań.

Fundamentem programu jest współpraca firmy z klientami, w celu określenia potrzeb w zakresie rodzaju i ilości etykiet i dostosowania ich do konkretnych potrzeb operacyjnych. To kompleksowe podejście umożliwia klientom zmniejszenie kosztów, ilości odpadów i redukcję emisji dwutlenku węgla bez uszczerbku dla wydajności. ECP zawiera szeroką gamę asortymentu produkowanego we własnych zakładach, przy użyciu najwyższej jakości materiałów. Oferta obejmuje etykiety termiczne, termotransferowe i foliowe.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty