Lepsze etykietowanie

 

Organizacja non-profit Which? wzywa do wyraźniejszego etykietowania opakowań kosmetycznych, gdyż według badań, walka z odpadami z tworzyw sztucznych jest utrudniona przez źle oznakowane produkty łazienkowe, które mogłyby zostać poddane recyklingowi.
Organizacja przeanalizowała informacje dotyczące recyklingu na etykietach 20 popularnych produktów w Wielkiej Brytanii. Stwierdzono, że 12 z 20 (60 procent) produktów nie zawierało informacji o recyklingu na etykiecie, mimo że większość z nich podlega częściowemu lub całkowitemu recyklingowi. Tylko sześć produktów (30 procent) posiadało prawidłowe oznakowanie. Jest to również istotny czynnik marketingowy, gdyż duża część klientów, decydując się na zakup danego produktu, zwraca uwagę na to, czy opakowanie spełnia kryteria ekologiczności.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Opakowania na „godzinę zero”

Przeprowadzka jest zabawna tylko w wieku 18 lat, kiedy masz torbę podróżną i plecak, ale nie w wieku średnim, kiedy masz 4 kartony z samymi patelniami, 250 par butów i osobną walizkę na kosmetyki.

Kiedy po 25 latach, w głowie tli się wizja przeprowadzki zawartości całego domu, rosną nadzieje na jej bezproblemowy przebieg. Zaplanowanie wszystkiego oraz spakowanie rzeczy na czas, a także pogodzenie jej z życiem codziennym, pracą oraz zaplanowanymi 7 miesięcy temu spotkaniami, to idealny plan. Nie ma nic gorszego niż to, że....

 

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty