Lepsze etykietowanie

 

Organizacja non-profit Which? wzywa do wyraźniejszego etykietowania opakowań kosmetycznych, gdyż według badań, walka z odpadami z tworzyw sztucznych jest utrudniona przez źle oznakowane produkty łazienkowe, które mogłyby zostać poddane recyklingowi.
Organizacja przeanalizowała informacje dotyczące recyklingu na etykietach 20 popularnych produktów w Wielkiej Brytanii. Stwierdzono, że 12 z 20 (60 procent) produktów nie zawierało informacji o recyklingu na etykiecie, mimo że większość z nich podlega częściowemu lub całkowitemu recyklingowi. Tylko sześć produktów (30 procent) posiadało prawidłowe oznakowanie. Jest to również istotny czynnik marketingowy, gdyż duża część klientów, decydując się na zakup danego produktu, zwraca uwagę na to, czy opakowanie spełnia kryteria ekologiczności.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Jak ugasić pragnienie…?

… a szczególnie pragnienie by na przykład zjeść całe niebo lub wypić wszystkie gwiazdy na niebie...?

 

Pragnienie sprawia, że wysychamy od środka, w dosłownym jak i w przenośnym tego słowa znaczeniu. Sam fakt, że masz jakieś marzenia lub pragnienia oznacza, że masz też odpowiednie zdolności do ich zrealizowania. Tak długo kiedy pragnienie jest o dobrej intencji i wiemy, czego pragniemy, nasze dążenia nabierają siły...

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty