Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Trapezowa innowacja

 W ofercie firmy Georg Utz – producenta systemów wielokrotnego użytku z tworzywa sztucznego dla logistyki i magazynowania – pojawił się pojemnik Internesta, zaprojektowany do obsługi zamówień online przez sieci handlowe. Nowy produkt jest lekki i wytrzymały, dlatego z powodzeniem może być wykorzystywany w całym procesie obsługi zamówień online – od momentu kompletacji w sklepie lub magazynie, aż po dystrybucję do klienta.

Pojemnik Internesta jest lekki i wytrzymały, dlatego z powodzeniem może być wykorzystywany w całym procesie obsługi zamówień online.

 

Innowacją w przypadku Internesty jest zastosowanie wymiennych przegród, umieszczonych wewnątrz w specjalnych prowadnicach. W górnej krawędzi pojemnika zostały jednocześnie wykorzystane zaczepy na reklamówki. Dzięki tym rozwiązaniom można segregować zamówienia i oddzielać od siebie różne grupy produktów – np. świeże owoce i warzywa od środków do sprzątania domu, a także zwiększyć bezpieczeństwo produktów podczas transportu do klienta końcowego.

Trapezowy kształt umożliwia układanie pojemników w stos, za pomocą pałąków. Po umieszczeniu pustych pojemników jeden w drugim, ich pierwotna objętość zmniejsza się o 75 proc. Aby ułatwić przepływ powietrza i utrzymać odpowiednio niską temperaturę zawartości, zastosowano szczelinową konstrukcję pojemnika. Internesta jest przyjazny zarówno dla obsługi manualnej, jak również w automatyzacji, dzięki wykorzystaniu płaskiej podłogi. Do zarządzania systemem dystrybucji można dodatkowo wyposażyć pojemnik w etykiety z kodami kreskowymi. Kolor pojemnika może zostać dopasowany do wymagań i potrzeb klienta. 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty