Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Wypij, wyrzuć i bądź eko

 

Niemiecki producent herbaty samova zainwestował w odnawialną i kompostowalną folię celulozową NatureFlex od Futamura do produkcji swoich saszetek z herbatą. Folie te, dostępne w wersji przezroczystej, metalizowanej oraz kolorowej to alternatywa dla tradycyjnych folii, zapewniająca spełnianie warunków gospodarki o obiegu zamkniętym. Wytwarzane są z pulpy drzewnej, pozyskiwanej z odpowiedzialnych i certyfikowanych plantacji drzewnych, posiadają także certyfikat TÜV Austria umożliwiający domowe kompostowanie, spełniając w tym zakresie normę EN13432 (i międzynarodowe odpowiednik ASTM D6400). Oprócz ekologicznych właściwości, folie oferują wysoką jakość techniczną, zapewniając wyjątkowy smak i zapach herbat oraz posiadając mineralne bariery izolacyjne. Zapewniają odpowiednią ochronę produktu oraz dłuższy okres trwałości. Aby lepiej zrozumieć zachowanie folii i jej miejsce w gospodarce o obiegu zamkniętym, firma samova przygotowała obszerną kampanię marketingową swoich herbat, udostępniając na serwisach społecznościowych filmy o tym, jak łatwo torebki z herbatą ulegają kompostowaniu i stają się częścią gleby.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty