Zapomnij o wszystkim i zanurz się w świecie rozrywki online - Ice Casino

Kalendarium

19-20.06.2024 · PCI Days, Warszawa

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

09-10.10.2024 · Packaging Innovations, Kraków

04-07.11.2024 · All4Pack, Paryż

13-15.11.2024 · TAROPAK, Poznań

#LABELicious 2022

Kolejna edycja konkursu zostanie otwarta tuż przed końcem lata, aby umożliwić szkołom w całej Europie włączenie jej do swoich programów nauczania. Na zdjęciu zwycięzcy tegorocznej edycji.

© FINAT

Europejskie Stowarzyszenie Branży Etykiet Samoprzylepnych FINAT wyłoniło zwycięzców konkursu #LABELicious 2022 podczas Europejskiego Forum Etykietowego 2022. Trzecia edycja konkursu #LABELicious (w skrócie #L) okazała się dobrą okazją do zacieśnienia relacji między przyszłymi talentami w branży etykiet a jej wiodącymi przedstawicielami i ekspertami. W ramach konkursu uczestnicy mieli za zadanie zaprojektować etykietę dla fikcyjnej marki Genergise, należącej do również fikcyjnej firmy Humandate. Celem konkursu było stworzenie etykiety, która przekaże konsumentom główne założenia marki, której nazwa pochodzi od połączenia słów „Generation” i „Energise”. Oprócz nagrody dla głównego zwycięzcy, przyznano także trzy osobne nagrody w kategoriach design, inteligentne etykiety i zrównoważony rozwój. Jury wybrało zwycięzców każdej kategorii i zwycięzcę głównego spośród prawie 100 zgłoszeń. Zwycięzcą w kategorii design został Gwen Calvo Suárez. W kategorii inteligentne etykiety wybrano projekt Jorge’a Casterada, który został także głównym zwycięzcą konkursu. W kategorii zrównoważony rozwój najlepszym okazał się projekt Alessandra Tomaghelliego. Przegląd zgłoszonych projektów można znaleźć na stronie www.labelicious.eu.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Oferujemy najlepsze i najbardziej ekscytujące gry - Ice Casino

Komentarz miesiąca

Świat opakowań w Düsseldorfie...

Po ośmioletniej przerwie w organizacji drupy, już za kilka dni w Düsseldorfie odbędą się długo wyczekiwane targi. Ostatnie targi poligraficzne i papiernicze drupa (Messe für Druck und Papier) w 2016 roku bardzo intensywnie rozwinęły się w kierunku opakowań. W efekcie wszystkie opakowania trzeba wydrukować. Tendencja ta w tym roku jest kontynuowana, ponieważ branża poligraficzna i opakowaniowa uległa ogromnym zmianom. „Zwykły” druk...

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty