Zapomnij o wszystkim i zanurz się w świecie rozrywki online - Ice Casino

Kalendarium

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

09-10.10.2024 · Packaging Innovations, Kraków

04-07.11.2024 · All4Pack, Paryż

13-15.11.2024 · TAROPAK, Poznań

Butelki w obiegu

Coca-Cola współpracuje także z Carrefour i Loop we Francji oraz z Burger Kingiem i TerraCycle w USA w ramach opakowaniowych programów pilotażowych, których celem jest stworzenie systemu opakowań wielokrotnego użytku zgodnych z zasadami gospodarki o obiegu zamkniętym.

© Coca-Cola Company

Firma Coca-Cola zobowiązała się, że do 2030 roku będzie dostarczać co najmniej 25% wszystkich napojów w butelkach wielokrotnego użytku. Firma rozszerzy również zakres plastikowych butelek PET wielokrotnego napełniania o pojemności 2 litrów i 1,5 litra. Obecnie opakowania wielokrotnego użytku stanowią 16% procent asortymentu. Szklane butelki zwrotne i PET nadające się do ponownego napełniania stanowią obecnie ponad 50% sprzedaży produktów firmy na ponad 20 rynkach i ponad 25% sprzedaży na kolejnych 20 rynkach. Firma stwierdziła także, że jej nowy cel będzie również wymagał znacznych inwestycji, szczególnie na rynkach z ograniczoną infrastrukturą w zakresie ponownego napełniania. Zobowiązanie to jest odpowiedzią na wniosek złożony przez akcjonariuszy działających w obszarze zrównoważonych inwestycji As You Sow oraz Green Century Capital Management, wzywającego firmę do zmniejszenia zależności od plastiku jednorazowego użytku i zwiększenia wykorzystania opakowań wielokrotnego użytku. W najbliższych dniach autorzy wniosku ocenią, czy nowo określony cel wystarczy, aby wycofać wniosek.  

« poprzedni   |   następny » « wróć

Oferujemy najlepsze i najbardziej ekscytujące gry - Ice Casino

Komentarz miesiąca

Świat opakowań w Düsseldorfie...

Po ośmioletniej przerwie w organizacji drupy, już za kilka dni w Düsseldorfie odbędą się długo wyczekiwane targi. Ostatnie targi poligraficzne i papiernicze drupa (Messe für Druck und Papier) w 2016 roku bardzo intensywnie rozwinęły się w kierunku opakowań. W efekcie wszystkie opakowania trzeba wydrukować. Tendencja ta w tym roku jest kontynuowana, ponieważ branża poligraficzna i opakowaniowa uległa ogromnym zmianom. „Zwykły” druk...

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty