Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Redukcja plastiku

Sieć sklepów zobowiązała się do zmniejszenia o połowę ilości opakowań z tworzyw sztucznych do 2025 roku.

© Aldi

Aldi wprowadza nowe opakowania dla świeżych kurczaków sprzedawanych w całości. Nowe rozwiązanie w postaci folii termokurczliwej zastąpi tacki opakowaniowe z tworzyw sztucznych, co pozwoli zmniejszyć ilość zużywanych tworzyw sztucznych o około 66 procent, tym samym redukując ilość plastiku o 116 ton rocznie. Wprowadzenie nowego opakowania na stałe we wszystkich oddziałach sieci sklepów poprzedzą specjalne testy. Jak podkreśla firma, opakowanie może b w przyszłości stosowane również do innych produktów spożywczych. To kolejna inicjatywa firmy związana z realizacją strategii zrównoważonego rozwoju. Inne inicjatywy sklepów Aldi podjęte w ostatnim czasie to m. in. w pełni nadające się do recyklingu opakowania na kanapki, stacje do wielokrotnego napełniania produktów, usunięcie słomek z tworzyw sztucznych ze wszystkich kartonów napojów marki własnej, zakaz pakowania jajek w opakowania z tworzyw sztucznych oraz usunięcie 29 ton tworzyw sztucznych w opakowaniach oferty wielkanocnej.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty