Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Karl Knauer wyróżniony

Opakowanie Asahego zabiera użytkowników do niezwykłego świata dżungli w Nowej Gwinei.

© Karl Knauer

Firma Karl Knauer po raz drugi z rzędu zdobyła prestiżową nagrodę WorldStar Packaging Award. Tym razem było to opakowanie kremu do twarzy Asahego luksusowej marki kosmetyków naturalnych „The Creammaker”. Opakowanie wyłonione zostało spośród 345 zgłoszeń z 35 krajów, zwyciężając w kategorii „Luxury”. Projekt opakowania stworzyli Antje Urbe z The Creammaker i Joachim Maatz z Maatz Design. Jury w swojej ocenie podkreśliło przede wszystkim wyjątkowo udane połączenie estetyki, funkcjonalności i oryginalności opakowania, wyrafinowanej konstrukcji i materiału nadającego się do recyklingu.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty