Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Way Beyond Good

Firma SIG od ponad dziesięciu lat jest liderem w branży w zakresie opracowywania rozwiązań opakowaniowych, których jakość została potwierdzona przez liczne międzynarodowe certyfikaty.

© SIG

Firma SIG jako pierwsza w branży opakowań kartonowych do napojów została członkiem AIM-Progress, światej grupy zrzeszającej wiodących producentów dóbr szybkozbywalnych (FMCG) i ich dostawców, połączonych w celu promowania odpowiedzialnych praktyk w zakresie zaopatrzenia i zrównoważonych dostaw w całym łańcuchu wartości.

Odpowiedzialne pozyskiwanie surowców jest kluczowym elementem zrównoważonej strategii firmy SIG o nazwie Way Beyond Good, która polega na dostarczaniu produktów spożywczych i napojów w bezpieczny, zrównoważony i niedrogi sposób. Zaangażowanie to jest ściśle związane z działalnością grupy AIM-Progress, której głównym priorytetem jest zapewnienie pozytywnych wartości dla swoich członków i wsparcie ich we wdrażaniu wytycznych organizacji ONZ w zakresie biznesu i praw człowieka.

SIG jest jedynym dostawcą aseptycznych opakowań kartonowych, który oferuje opakowania produkowane wyłącznie w oparciu o materiały pozyskiwane w sposób odpowiedzialny, co potwierdzają certyfikaty FSCTM, ASI oraz ISCC. Wszystkie trzy certyfikaty obejmują rygorystyczne wymagania dotyczące praw człowieka, a także inne kryteria społeczne i środowiskowe. Firma SIG zobowiązała się również do przestrzegania praw człowieka w swojej działalności i całym łańcuchu dostaw, zostając członkiem organizacji United Nations Global Compact.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty