Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Na światowym poziomie

Firma Progroup jest jednym z wiodących producentów papierów na tekturę falistą i tektury falistej w Europie.

© Progroup

Fabryka formatów tektury falistej Progroup w Ellesmere Port pobiła rekord świata w ilości produkowanej tektury. Z wydajnością 572 064 metrów kwadratowych na 8 godzin producent znajduje się obecnie w światowej czołówce firm zajmujących się produkcją tektury falistej. 

PW12 jest jedną z najwydajniejszych fabryk całej branży.

Dzięki szerokości roboczej 3,35 metra fabryka formatów tektury falistej w Ellesmere Port może produkować 200 tysięcy ton tektury falistej rocznie. Nowoczesne rozwiązania technologiczne zapewniają wysoką i stabilną prędkość roboczą rzędu 400 metrów na minutę. Prędkość ta jest możliwa dzięki automatyzacji sterownika linii zbiorczej. Obejmuje to także transport i logistykę wewnętrzną. Całkowicie zautomatyzowany system transportu PW12 przyczynia się do wydajnego przetwarzania i składowania formatów tektury falistej. Fabryka PW12 to ważny element strategii rozwoju firmy. „Na rynku trwa boom na tekturę falistą. Trend kieruje się nie tylko ku zrównoważonym materiałom opakowaniowym, także zachowania związane z zakupami zmieniły się i znacząco przesunęły w kierunku platform handlu elektronicznego”- mówi założyciel Progroup i prezes zarządu Jürgen Heindl. „Dzięki naszej strategii długoterminowej jesteśmy bardzo dobrze przygotowani, aby także w przyszłości oferować naszym klientom wysoką pewność dostaw i jakość produktów” - dodaje. W ramach projektu odnowy rozpoczęto już planowanie budowy zakładu w regionie wokół francuskiego Douvrin. Ponadto w fazie planowania znajdują się dodatkowe projekty rozwojowe w Niemczech i we Włoszech. W ten sposób między 2022 a 2024 rokiem firma planuje uruchomienie 4 kolejnych fabryk formatów tektury falistej.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty