Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Żabka testuje automat do paczek

Wydawanie przesyłek obsługuje najnowszej generacji robot kartezjański, działający w kilku osiach i poruszający się z niezwykłą prędkością.

Dla usprawnienia procesu odbioru i zwrotu przesyłek, Żabka testuje nowy sposób obsługi paczek bez angażowania sprzedawcy. Jest nim elektroniczny automat, który nie wymaga dużo miejsca, dzięki czemu rozwiązanie to może być zaadaptowane w całej sieci sklepów.

Polacy coraz chętniej robią zakupy w sklepach internetowych, co potwierdza badanie przeprowadzone przez IQS na zlecenie Żabka Polska. Wynika z niego, iż ponad 90 procent dorosłych Polaków decyduje się na zakupy w sieci, co powoduje, że nieustannie nadawane i odbierane są paczki internetowe. Co więcej, badania pokazują, że około 69 procent Polaków przyznaje, że to właśnie wygoda jest najważniejsza podczas zakupów, a 65 procent ankietowanych szuka rozwiązań, które ułatwiają im tą aktywność.

Jeden z automatów znajduje się w Poznaniu przy ul. Matyi. Urządzenie pozwala klientom na wygodny i bezpieczny odbiór paczek niedaleko ich miejsca zamieszkania bez konieczności kontaktu ze sprzedawcą, co w dobie koronawirusa wydaje się być niezwykle istotne. Automat został wyprodukowany przez polską firmę Retail Robotics. Od innych tego typu rozwiązań różni się tym, że jest wbudowany w regały sklepu, a klient w prosty i intuicyjny sposób może wybrać opcję nadania lub odbioru przesyłki, wpisując odpowiedni kod i wkładając lub wyciągając paczkę z urządzenia.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty