Zapomnij o wszystkim i zanurz się w świecie rozrywki online - Ice Casino

Kalendarium

19-20.06.2024 · PCI Days, Warszawa

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

09-10.10.2024 · Packaging Innovations, Kraków

04-07.11.2024 · All4Pack, Paryż

13-15.11.2024 · TAROPAK, Poznań

CEPI Eurokraft i Eurosac. Podwójny jubileusz

©Eurosac

Europejska branża kratowych papierów workowych i worków papierowych ma długą tradycję nieustannego ulepszania i unowocześniania produktów, materiałów i procesów. Duży wkład w rozwój branży wniosły firmy CEPI Eurokraft i Eurosac, które w tym roku obchodzą wyjątkowy jubileusz - łącznie 160 lat działalności. W 1932 roku została założona firma Scankraft (dzisiaj CEPI Eurokraft) reprezentująca skandynawskich producentów papierów kraftowych. Głównym celem jej działalności było osiągnięcie stabilności cen w okresie gwałtownego ich spadku. Dwadzieścia lat później producenci z Niemiec, Belgii, Francji i Holandii założyli europejską federację producentów worków papierowych Eurosac. Miała ona zapewnić bezpieczną podstawę dla przyszłości branży. Wyjątkowym momentem w historii obu organizacji był rok 1993, kiedy połączyły swe siły w celu opracowania strategii środowiskowej, prowadzenia badań, komunikacji i działań politycznych. Współpraca ta stanowiła punkt wyjścia dla powstaniu wielu cennych wytycznych i materiałów komunikacyjnych dla branży. Od momentu wstąpienia na rynek CEPI Eurokraft i Eurosac branża kraftowych papierów workowych i worków papierowych rozwinęła się nie tylko pod względem liczby obszarów działalności, ale również zwiększenia jakości produkcji i ochrony środowiska.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Oferujemy najlepsze i najbardziej ekscytujące gry - Ice Casino

Komentarz miesiąca

Świat opakowań w Düsseldorfie...

Po ośmioletniej przerwie w organizacji drupy, już za kilka dni w Düsseldorfie odbędą się długo wyczekiwane targi. Ostatnie targi poligraficzne i papiernicze drupa (Messe für Druck und Papier) w 2016 roku bardzo intensywnie rozwinęły się w kierunku opakowań. W efekcie wszystkie opakowania trzeba wydrukować. Tendencja ta w tym roku jest kontynuowana, ponieważ branża poligraficzna i opakowaniowa uległa ogromnym zmianom. „Zwykły” druk...

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty