Soczyste kubki

Squeeze & Fresh to seria kubków opatrzonych interaktywnymi etykietami, przeznaczonych na świeżo wyciskane soki owocowe.

 Na kartonach i butelkach zawierających owocowe soki często można spotkać się z pewną kalkulacją: jakie dzienne zapotrzebowanie na owoce i warzywa zaspokaja porcja danego napoju. Agencja projektowa Backbone Branding stworzyła kubki, które nie tylko zachęcają do picia świeżo wyciskanych soków i owocowych smoothies, ale także doskonale obrazują to, że porcja zdrowego napoju równa się zjedzeniu owocu.

 

Zaprojektowane przez agencję Backbone Branding opakowania Squeeze & Fresh cechuje minimalizm: transparentne tworzywo, prosta pokrywka, czarna słomka ułatwiająca powolne sączenie napoju. Kluczową rolę w designie ascetycznych kubków z transparentnego tworzywa odgrywają interaktywne etykiety, które choć na pierwszy rzut oka niczym się nie wyróżniają, w pomysłowy sposób łączą nadruk na opakowaniu, transparentność materiału, z którego je wykonano oraz kolor wypełniającego je napoju. Pełne kubki zachęcają konsumentów widniejącymi na nich wizerunkami apetycznych owoców: zielonego jabłka, pomarańczy lub granatu – w zależności od tego, z jakiego składnika wyciśnięto sok. Po opróżnieniu opakowania ich miejsce zajmują jedynie ich pozostałości – ogryzek lub smętna skórka bez soczystego środka. W ten sposób etykieta współgra z zachowaniem konsumenta – gdy wypija on sok, pozostawia po sobie puste opakowanie. Minimalistyczne, lecz pomysłowe i dynamiczne etykiety sprawiają, że kubków Squeeze & Fresh aż nie chce się opróżniać, ciesząc oczy soczystymi barwami zamkniętych w nich owocowych dobroci.

 

 

następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Opakowanie spontaniczne

Jeden z wydziałów strategii marketingowych uczelni wyższej, przeprowadził badania na temat roli opakowania w fazie zakupu produktu. Badanie to przeprowadzono na próbie 100 mężczyzn i kobiet (62 kobiety i 38 mężczyzn). Z grupy 62 kobiet 38 proc. kobiet było w wieku poniżej 30 lat, 48 proc. pomiędzy trzydziestym a sześćdziesiątym rokiem życia, natomiast 19 proc. powyżej sześćdziesiątego roku życia. 

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty