Zakupy w 3D. Nowoczesne technologie IT w służbie opakowań

Firma Smurfit Kappa oferuje klientom nowe narzędzie do analizowania i optymalizacji opakowań w wirtualnej przestrzeni sklepowej.

Program do analizowania i optymalizacji opakowań w wirtualnej przestrzeni sklepowej – 3D Store Visualiser, to technologiczna nowinka zaprezentowana ostatnio przez firmę Smurfit Kappa podczas Innovation Event w Noordwijk w Holandii. Przy użyciu tego narzędzia międzynarodowy producent opakowań kartonowych testuje tysiące możliwych scenariuszy sytuacji na półkach sklepowych i sposobów, w jaki dany projekt promuje markę oraz produkt.

 

Dzięki temu producenci mogą zaplanować odpowiedni projekt w zależności od umiejscowienia opakowania czy liczby konkurentów znajdujących się obok. Z kolei dzięki prezentacji filmów demo i zdjęć w trójwymiarze na gigantycznym 4,5 na 2,5 metrowym ekranie HR, producent może „dotknąć” swojego opakowania i zmienić jego design oraz kolor za pomocą jednego przycisku. „Program 3D Store Visualiser powstał ze względu na dwie rzeczy: aby przeprowadzić badanie rynku zachowań konsumenckich, a także żeby pomóc klientom zwiększyć siłę oddziaływania opakowania w miejscu sprzedaży” – skomentował Tony Smurfit, dyrektor operacyjny Grupy Smurfit Kappa.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Czy wiedzieliście, że...

...większość kupujących wodę toaletową rozpoznaje ją nie po zapachu, ale po opakowaniu?

... również zapach opakowania potrafi zainteresować kupującego?

... „poczucie wartości” opakowania odgrywa coraz większą rolę w procesie zakupu?

... trend do emocjonalnego zakupu stanowi wielką szansę dla opakowania?

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty