Naga prawda

Opakowania z linii Naked świecą różowym blaskiem dokładnie w miejscu, gdzie spoczywa dłoń.

 Opakowania inteligentne coraz śmielej wkraczają także na rynek kosmetyczny. Naked to linia opakowań dla produktów przeznaczonych do higieny intymnej zaprojektowana przez Stasa Neretina. Tuby, słoje i butelki kształtem przywodzą na myśl krągłości ludzkiego ciała, a warstwa termochromatycznej farby w kolorze nagiej skóry sprawia, że… rumienią się pod wpływem dotyku.

 

Sensualne opakowania doskonale odzwierciedlają charakter i przeznaczenie zamkniętych w nich produktów. Ich kształty i barwa przywodzą na myśl intymność i pierwotność. Słoiki i butelki z tworzywa sztucznego wyglądem do złudzenia przypominają ludzkie ciało. Warstwa termochromatycznej farby pokrywająca opakowania sprawia, że są one wrażliwe na ciepło ludzkiego dotyku. Dzięki temu rumienią się za każdym razem, gdy bierze się je do ręki, co potęguje wrażenie intymności. Nadając pojemnikom na kosmetyki tak ludzkie cechy, jak umiejętność reagowania na dotyk, projektant sprawił, że mają one aktywny udział w procesie tworzenia relacji z klientem.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Opakowanie spontaniczne

Jeden z wydziałów strategii marketingowych uczelni wyższej, przeprowadził badania na temat roli opakowania w fazie zakupu produktu. Badanie to przeprowadzono na próbie 100 mężczyzn i kobiet (62 kobiety i 38 mężczyzn). Z grupy 62 kobiet 38 proc. kobiet było w wieku poniżej 30 lat, 48 proc. pomiędzy trzydziestym a sześćdziesiątym rokiem życia, natomiast 19 proc. powyżej sześćdziesiątego roku życia. 

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty