Naga prawda

Opakowania z linii Naked świecą różowym blaskiem dokładnie w miejscu, gdzie spoczywa dłoń.

 Opakowania inteligentne coraz śmielej wkraczają także na rynek kosmetyczny. Naked to linia opakowań dla produktów przeznaczonych do higieny intymnej zaprojektowana przez Stasa Neretina. Tuby, słoje i butelki kształtem przywodzą na myśl krągłości ludzkiego ciała, a warstwa termochromatycznej farby w kolorze nagiej skóry sprawia, że… rumienią się pod wpływem dotyku.

 

Sensualne opakowania doskonale odzwierciedlają charakter i przeznaczenie zamkniętych w nich produktów. Ich kształty i barwa przywodzą na myśl intymność i pierwotność. Słoiki i butelki z tworzywa sztucznego wyglądem do złudzenia przypominają ludzkie ciało. Warstwa termochromatycznej farby pokrywająca opakowania sprawia, że są one wrażliwe na ciepło ludzkiego dotyku. Dzięki temu rumienią się za każdym razem, gdy bierze się je do ręki, co potęguje wrażenie intymności. Nadając pojemnikom na kosmetyki tak ludzkie cechy, jak umiejętność reagowania na dotyk, projektant sprawił, że mają one aktywny udział w procesie tworzenia relacji z klientem.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Od kuli bilardowej do grzyba...

John Hyatt w 1869 roku opatentował łatwy do formowania materiał o nazwie celuloid, mogący służyć jako substytut kości słoniowej do wyrobu kul bilardowych. Okazał się on być bardzo wszechstronny. I tak powstały tworzywa sztuczne!

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty