Nabij balona w butelkę.

 

SprayPet jest nowym, przezroczystym pojemnikiem na aerozole, który stworzyły wspólnie firmy Appe i Power Container Corp. Składa się on z przezroczystej butelki i woreczka znanego na rynku jako Power Pouch, który zostaje ściśnięty za pomocą gazu wypełniającego. Robiące wrażenie pod kątem estetycznym rozwiązanie jest również praktyczne, dzięki eliminacji wężyka doprowadzającego gaz do zaworu. Zdaniem specjalistów z Appe, SprayPet przyczyni się do powstania nowej wartości dodanej dla konsumenta.

 

Butelka i woreczek mogą być zarówno przezroczyste, jak i pokryte farbą. System doprowadzania gazu, który po angielsku nazywa się bag-on-valve (dosł. worek na zawór) polega na ściskaniu woreczka z aerozolem za pomocą sprężonego gazu wypełniającego resztę pojemnika. Użytkownicy mogą korzystać z pojemnika pod dowolnym kątem. Murdoch Crawford, dyrektor departamentu SprayPet w firmie Appe, mówi: „Po raz pierwszy w przypadku aerozoli ich dystrybutorzy i sprzedawcy będą mogli wizualnie przedstawić różnicę między produktami znajdującymi się na półce sklepowej. Osoba, która kupi aerozol w pojemniku SprayPet będzie miała stuprocentową pewność, co do ilości zawartości, jaką ma jeszcze do wykorzystania”.

Bezszwowy woreczek Power Pouch produkuje się z jednowarstwowego polietylenu. Technologię bag-on-valve wykorzystuje się obecnie w pojemnikach na ciecze, gazy, żele lub kremy.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Opakowanie spontaniczne

Jeden z wydziałów strategii marketingowych uczelni wyższej, przeprowadził badania na temat roli opakowania w fazie zakupu produktu. Badanie to przeprowadzono na próbie 100 mężczyzn i kobiet (62 kobiety i 38 mężczyzn). Z grupy 62 kobiet 38 proc. kobiet było w wieku poniżej 30 lat, 48 proc. pomiędzy trzydziestym a sześćdziesiątym rokiem życia, natomiast 19 proc. powyżej sześćdziesiątego roku życia. 

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty