Zapomnij o wszystkim i zanurz się w świecie rozrywki online - Ice Casino

Kalendarium

04-07.11.2024 · All4Pack, Paryż

13-15.11.2024 · TAROPAK, Poznań

04-06.12.2024 · Packaging Poland, Nadarzyn

04-06.12.2024 · Labeling-Tech Poland, Nadarzyn

Wymienny wkład dla La Rosée. Rozwiązanie dla lepszej przyszłości

La Rosée, francuska firma produkująca kosmetyki naturalne, wybrała Berry Global do wspólnego opracowania innowacyjnego wymiennego wkładu dla swojego najlepiej sprzedającego się dezodorantu. Po dwóch latach badań i rozwoju w ramach ścisłej współpracy dezodorant La Rosée jest już dostępny w aptekach w całej Francji.

 

Cylindryczna konstrukcja Exclusive Refill z prostymi liniami i przyciągającym wzrok brandingiem La Rosée zwiększa widoczność produktu na półce.

© La Rosée

Zgodnie z zobowiązaniem La Rosée do oferowania naturalnych, ale skutecznych produktów, formuła dezodorantu zawiera 99 procent składników naturalnego pochodzenia i jest zgodna ze ścisłą specyfikacją formuły, która nie zawiera aluminium, soli ani alkoholu. Z tego względu La Rosée chciała zastosować rozwiązanie opakowaniowego, które byłoby bardziej przyjazne dla środowiska. Kluczowym kryterium było opracowanie opakowania wielokrotnego użytku z wykorzystaniem opakowań wtórnych, które mogłoby zawierać materiały pochodzące z recyklingu lub które nie wymagałoby opakowania zewnętrznego. Jednocześnie opakowanie musiało być wodoszczelne, oferować wygodę i łatwość użycia oraz być estetyczne, zgodnie z wizerunkiem marki. „Chcieliśmy, aby opakowanie odzwierciedlało wszystkie silne wartości La Rosée w zakresie naszego zaangażowania w ochronę środowiska, a także maksymalizowało wrażenia konsumenta” wyjaśnił Mahault De Guibert, współzałożyciel La Rosée.

 

Wygodnie i ekologicznie

Ekskluzywny wkład stworzony przez Berry umożliwia konsumentom ciągłe używanie tego samego dezodorantu w sztyfcie. Monomateriałowa konstrukcja wkładu z polipropylenu zapewnia również redukcję wagi o 62 procent. w porównaniu do pełnego sztyftu. Pojemność 50 ml zapewnia wygodną, dokładną i higieniczną aplikację dezodorantu, bez konieczności dotykania produktu. Prosty proces uzupełniania w trakcie, którego kontakt z produktem jest ograniczony, odbywa się w tylko pięciu prostych krokach.

 

Dalsze ulepszenia

Początkowo sztyft był produkowany z pierwotnego polipropylenu, dlatego teraz obie firmy pracują nad zastosowaniem w Exclusive Refill opatentowanego przez Berry polipropylenu CleanStream z recyklingu do zastosowań wrażliwych na kontakt. Antoine Rousset, Sales Market Manager, Personal Care w Berry Global powiedział: „Cieszymy się, że mogliśmy współpracować z La Rosée przy tym projekcie. Wielokrotne użycie opakowań jest kluczowym elementem naszej bieżącej strategii zrównoważonego rozwoju, a teraz współpracujemy z La Rosée przy opracowywaniu dalszych rozwiązań w zakresie ponownego napełniania. Lekki 200 ml słoik Prima do wielokrotnego napełniania również został właśnie wprowadzony na rynek. Takich rozwiązań będzie jeszcze więcej".

« poprzedni   |   następny » « wróć

Oferujemy najlepsze i najbardziej ekscytujące gry - Ice Casino

Komentarz miesiąca

Świat opakowań w Düsseldorfie...

Po ośmioletniej przerwie w organizacji drupy, już za kilka dni w Düsseldorfie odbędą się długo wyczekiwane targi. Ostatnie targi poligraficzne i papiernicze drupa (Messe für Druck und Papier) w 2016 roku bardzo intensywnie rozwinęły się w kierunku opakowań. W efekcie wszystkie opakowania trzeba wydrukować. Tendencja ta w tym roku jest kontynuowana, ponieważ branża poligraficzna i opakowaniowa uległa ogromnym zmianom. „Zwykły” druk...

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty
Vavada kaszinó üdvözlő bónusz