Zapomnij o wszystkim i zanurz się w świecie rozrywki online - Ice Casino

Odświeżona marka. Nescafé podążą za nowością

© Nestlé

Marka Nescafé zaprezentowała nowy, odświeżony wygląd opakowań swoich kaw. 85-letnia marka będzie prezentować nowoczesne i przyciągające wzrok wzory opakowań w całym portfolio produktów, w tym Nescafé Original, Nescafé Gold Blend, Nescafé Azera i Nescafé Frothy Coffee.

 

W ramach rebrandingu marka Nescafé wzmocniła swój wizualny przekaz. Logo umieszczone jest bezpośrednio na grafice. Dla podkreślenia kawowego charakteru na grafice pojawiają się wyłączenie niezmielone ziarna kawy. Zaangażowanie Nescafé w zrównoważony rozwój ujęte jest w deklaracji „100% odpowiedzialnie pozyskiwanej kawy”, która umieszczona jest na każdym opakowaniu. „Jesteśmy poruszeni możliwością rozpoczęcia procesu rebrandingu Nescafé i zaprezentowania jego nowego wyglądu. To ponowne wprowadzenie na rynek stanowi ważny kamień milowy dla naszej marki, ponieważ nadal rozwijamy się i wyprzedzamy w ciągle zmieniającym się przemyśle kawowym. Wprowadzając nowe wzory opakowań i dokonując znacznych inwestycji w markę, chcemy pokazać, że jesteśmy oddani dostarczaniu naszym fanom wyjątkowych wrażeń związanych z kawą” powiedziała Sophie Demoulin, Dyrektor Marketingu Nescafé w Nestlé w Wielkiej Brytanii i Irlandii.

 

Pozytywna zmiana
Podstawą nowego wyglądu marki jest hasło „Make Your World”, które odzwierciedla jej zaangażowanie w wykorzystanie jej skali i zasięgu, aby nadal pracować nad pozytywną zmianą w życiu ludzi i środowisku, od plantacji po kubek. W ciągu ostatniej dekady Nescafé ściśle współpracowało ze społecznościami na całym świecie, aby ich uprawy kawy były bardziej zrównoważone. Opierając się na tych wysiłkach, marka wprowadziła plan Nescafé 2030, w którym określiła swoją wizję zrównoważonego rozwoju na kolejną dekadę. Aby pomóc plantatorom kawy w przejściu na zrównoważone rolnictwo, a tym samym poprawić ich poziom życia i przynieść korzyści dla środowiska.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Oferujemy najlepsze i najbardziej ekscytujące gry - Ice Casino

Komentarz miesiąca

Fakty i Liczby…

Na początku maja tego roku, po sześciu latach bezkrólewia, ponownie odbędą się targi interpack. W tym czasie Świat nie tylko zmienił się, ale jest już inny. Oprócz koronawirusa, konfliktów, wojen i środowiska, jeden temat jest bardzo aktualny: rosnąca populacja na tej planecie. Indie wyprzedziły już Chiny z ilością 1,4 miliarda obywateli. Oznacza to, że coraz więcej osób potrzebuje żywności, najlepiej w dobrych opakowaniach. Produkcja żywności stanowi tak samo gorący temat dyskusji jak i temat środowiska czy ruchu samochodowego.

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty